Следејќи ги корпоративните насоки на Амстел беше потребно да се направи целосен редизајн на амбалажата на Амстел, а потоа и кампања за промовирање на новиот изглед на брендот.
Носечката кратива и порака се фокусираа на новиот изглед на брендот и важната информација дека вкусот и квалитетот на пивото не се променети.
Нов изглед.
Истиот,
врвен вкус!
Во кампањата беа вклучени следните активности:
- дизајн на етикета за стаклено шише
- дизајн на лименка
- концепт и продукција на видео спот за Amstel во Македонија
- медиjа планирање и закуп за дигитални медиуми
- креирање на содржина и водење на социјални мрежи
- дизајн и изработка на плакати и флаери
- брендирање на супермаркети и маркети – продукција на хенгери, воблери, картолини, полици итн.
- брендирање на локали, кафулиња, ресторани – постери, table tents, подметачи, отворачи итн.